ІНФОРМАЦІЯ щодо розгляду звернення громадян у відділі освіти, культури і туризму, молоді та спорту Бочечківської сільської ради у 2024 році

Відповідно до Указу Президента України від 07.02.2008 № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та на виконання доручення Кабінету Міністрів України від 30.12.2003 № 85516 щодо роботи зі зверненнями громадян у 2024 році  відділом освіти, культури і туризму, молоді та спорту Бочечківської сільської ради вживалися заходи для підвищення ефективності роботи із забезпечення всебічного розгляду звернень громадян та порушених у них проблем, оперативного їх вирішення, задоволення законних прав та інтересів громадян.

Особистий прийом начальником відділу та його працівниками здійснюється відповідно до графіка особистого прийому громадян, затвердженого наказом відділу освіти, культури і туризму, молоді та спорту Бочечківської сільської ради  від 02.01.2024 року № 2-ОД.

З метою забезпечення вільного доступу громадськості до інформації про діяльність відділу функціонує офіційний вебсайт, де у розділі «Звернення громадян» розміщено графіки прийому громадян,  зразок написання звернення, інформації щодо розгляду звернень громадян, перелік видів публічної інформації, розпорядником якої є відділ освіти, культури і туризму, молоді та спорту Бочечківської сільської ради, форма запиту на публічну інформацію та ін.

У  2024 року до відділу надійшло 7 звернень. Питання, які порушувались у зверненнях громадян: про нарахування та виплату коштів (заробітна плата) – 5; соціальні виплати -1; про роботу закладів освіти та культури в умовах воєнного стану -1. Надано вичерпні відповіді та роз’яснення відповідно до чинного законодавства. Скарг та колективних звернень не надійшло.

З метою зменшення кількості звернень здійснюються попереджувальні заходи щодо їх виникнення. Проводяться зустрічі з учасниками навчально-виховного процесу, надаються консультації. Питання роботи із зверненнями громадян, що надійшли до відділу розглядаються на колегіях відділу  та на апаратних нарадах. Забезпечено уважне ставлення до вирішення проблем, із якими звертаються особи, які постраждали внаслідок аварії на Чорнобильській АЕС, багатодітні сім’ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки