ІНФОРМАЦІЯ щодо розгляду звернення громадян у відділі освіти, культури і туризму, молоді та спорту Бочечківської сільської ради у І кварталі 2020 році

Одним із пріоритетних завдань відділу освіти, культури і туризму, молоді та спорту Бочечківської сільської ради (далі -відділу) є забезпечення всебічного розгляду звернень громадян та порушених у них питань.

 Основними законодавчими актами, якими керується у своїй роботі відділ  у сфері розгляду звернень є: Конституція України, Закон України «Про звернення громадян», Указ Президента від 7 лютого 2008 № 109/2008  «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування та Інструкція з діловодства за зверненнями громадян, яка затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 р. № 348.

Реалізуючи вимоги вищеназваних законодавчих актів, систематично здійснюється ряд заходів щодо підвищення рівня цієї роботи, в основі якої лежить, перш за все, уважне ставлення до вирішення проблем, з якими звертаються громадяни до відділу, а також постійний аналіз, узагальнення звернень.

          Особистий прийом начальником відділу та його працівниками здійснювався відповідно до графіка особистого прийому громадян, затвердженого наказом відділу освіти, культури і туризму, молоді та спорту Бочечківської сільської ради  від 03.01.2019 року №4-ОД. Прийоми проводяться регулярно у встановлені графіком дні та години. Протягом І кварталу 2020 рік до відділу надійшло 37 звернень. Питання, які порушувались у зверненнях громадян: про нарахування та виплату коштів (заробітна плата) – 20; соціальні виплати -2; про ремонт навчальних закладів – 3; про матеріально-технічне забезпечення навчальних закладів -6; про забезпечення підвезення дітей – 2; інші питання – 4. Колективних звернень не надійшло.

Відповідно до вимог Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції» громадяни можуть подавати електронні звернення з використанням мережі Інтернет та засобів електронного зв’язку.

Питання роботи із зверненнями громадян, що надійшли до відділу розглядаються на колегіях відділу  та на апаратних нарадах. Забезпечено уважне ставлення до вирішення проблем, із якими звертаються особи, які постраждали внаслідок аварії на Чорнобильській АЕС, багатодітні сім’ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки.
З метою зменшення кількості скарг на місцях здійснюються попереджувальні заходи щодо їх виникнення. Проводяться зустрічі з учасниками навчально-виховного процесу, надаються консультації.