ІНФОРМАЦІЯ щодо розгляду звернення громадян у відділі освіти, культури і туризму, молоді та спорту Бочечківської сільської ради у І кварталі 2021 році

У відділі затверджені графіки прийому громадян з особистих питань працівниками відділу, забезпечується здійснення безперешкодного прийому громадян також у час поза графіком прийому. Ведуться журнали реєстрації звернень громадян встановленого зразка.

Протягом І півріччя 2021 рік до відділу надійшло 12 звернень. Питання, які порушувались у зверненнях громадян: про нарахування та виплату коштів (заробітна плата), соціальні виплати, про ремонт навчальних закладів, про матеріально-технічне забезпечення навчальних закладів. Колективних звернень не надійшло.

Відповідно до вимог Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції» громадяни можуть подавати електронні звернення з використанням мережі Інтернет та засобів електронного зв’язку.

Питання роботи із зверненнями громадян, що надійшли до відділу розглядаються на колегії відділу  та апаратних нарадах. Забезпечено уважне ставлення до вирішення проблем, із якими звертаються особи, які постраждали внаслідок аварії на Чорнобильській АЕС, багатодітні сім’ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки. З метою зменшення кількості скарг на місцях здійснюються попереджувальні заходи щодо їх виникнення. Проводяться зустрічі з учасниками навчально-виховного процесу, працівниками, надаються консультації.